Často kladené dotazy

FAQ

Všechny otázky a odpovědi od nejnovějších

Senditrack je pracovní nástroj primárně určený pro zákazníky a dopravce, kteří chtějí navázat obchodní spolupráci.
Senditrack byla původně interní aplikace, která nám pomáhala s monitorování volných vozů našich spolupracujících dopravců.
Používání aplikace je zcela zdarma, máte i na výběr placené služby, ale to rozhodnutí je jen na Vás. Více informací naleznete na podstránce Ceník služeb https://www.senditrack.cz/detail-stranky/7
Aplikaci používáme pro vlastní potřeby a pro potřeby našich zákazníků, kterým se staráme o jejich logistiku.
Jednotlivé role znamenají možnosti editování a správy vašeho profilu. Nejvyšší rolí je Jednatel, v případě zákazníka je to Firemní správce. Oba mají právo založit, zrušit profil, jednat za firmu a přiřazovat role svým kolegům na Senditracku. Další role jsou: Dispečer - má pravomoc vyplnit denní cesty všech vozů, přijmou zakázku, Řidič - může pouze vyplňovat údaje o denní cestě, Základní uživatel (pohled Zákazníka) - je uživatel který má oprávnění vkládat poptávky konkrétních přeprav, dále komuni
Bez přiřazených vozů do systému nelze zadávat denní trasy a bez denních tras vám systém nemůže najít vhodnou zakázku ve směru vaší jízdy.
Ano, veškeré kontaktní informace o zákazníkovi naleznete přímo v jeho poptávce.
Po vyplnění trasy u daného vozu vám systém automaticky nabídne vhodné zásilky. Případně vaší trasu uvidí zákazník, který hledá vhodný vůz pro svou zásilku.
Není to povinné, ale bez vyplnění denních cest vám systém nemůže navrhovat zásilky, jež máte po cestě své trasy. Zákazník se nedozví, kam máte namířeno a kolik volného prostoru máte ještě k dispozici. V praxi to znamená více telefonátů s dotazy typu: Kam jedete? Vejdou se vám do vozu ještě dvě palety? atd…
Rozhodně ANO! Zákazníci daného řidiče uvidí v reálném čase přímo na mapě. Pokud řidič navíc v profilu vyplní kam jede a jaké jsou jeho volné kapacity, zákazník se bude moci spojit přímo s dispečerem. Tím se celý proces maximálně urychlí.
Zákazník vidí vaše vozy přímo na interaktivní mapě. Po rozkliknutí konkrétního vozu mu jsou zobrazeny detaily - kam daný vůz jede a kolik toho ještě uveze. Proto je důležité, aby měl každý řidič naši aplikaci nainstalovanou v mobilu, vyplněnou denní cestu a kapacitu ve voze.
Systém nabídne vaší poptávku dopravci, který má naplánovanou tasu stejným směrem, nebo jeho vůz projíždí poblíž místa nakládky nebo místa vykládky. Dopravce si také může vaší potávku vyhledat na mapě a nebo v tabulec pod s volnými náklady pod mapou.
U nás v Senditrack nabízíme dvě formy spolupráce: a) Přímé propojení s dopravci, kdy vám doporučíme, koho máte oslovit a podmínky a cenu si následně s dopravcem domlouváte vy sami. b) V rámci využití naší dispečinkové služby vám vyhledáme vhodný vůz, domluvíme detaily i cenu za přepravu. Dopravci následně proplatíme fakturu.
1. Úspora času - systém vám nabídne vhodné vozy jedoucí směrem doručovací adresy vaší zásilky. 2. Finanční úspora - doložení vaší objednávky do již naplánované trasy umožní tuto zakázku realizovat za nižší odměnu pro dopravce. 3. Ověření uživatelé - každý uživatel je ověřen v registru dlužníků. 4. Správa objednávek - přehled všech vašich objednávek a jejich správa.
V případě, že si u nás v Senditrack zvolíte formu spolupráce s naším dispečinkem, cenu za dopravu komunikujme my a vám předkládáme nabídky k odsouhlasení. V případě, že si zvolíte přímé propojení s dopravci, vše si domlouváte přímo s dopravcem, kterého si sami vyberete nebo vám ho doporučí systém.
Uživatel má neomezený přístup za měsíční paušální částku 490 Kč. Rádi vám poskytneme bezplatné zkušební období, abyste si používání platformy Senditrack mohli vyzkoušet a rozhodnout se na základě vaší přímé zkušenosti.
Registraci vás jako zákazníka na platformě Senditrack.cz hravě zvládnete v několika krocích. Jen mějte na paměti, že by registraci měla provést oprávněná osoba, která může zastupovat vaši společnost.
Ano. Jako zákazník uvidíte vozy dopravce vezoucí váš náklad přímo na interaktivní mapě. Po rozkliknutí konkrétního vozu vám budou zobrazeny detaily - kam daný vůz jede i předpokládaný termín a čas doručení.
Ano, pro plné využívání aplikace je nutné se registrovat
Registraci firmy na Senditrack.cz hravě zvládnete v několika krocích, jen mějte na paměti, že by registraci měla provést oprávněná osoba, která může zastupovat vaši společnost: 1) Zaregistrujte se jako jednatel. 2) Přidejte do aplikace své kolegy a přiřaďte jim jednotlivé pravomoci. 3) Uveďte počet vozů a přiřaďte k nim kolegy (řidiče). 4) Vyplňte denní trasy a vyberte si svou poptávku, případně počkejte až si jeden z vašich vozů vybere zákazník či naše dispečerka a kontaktuje vás
Veškeré podmínky přepravy se řídí Všeobecnými podmínkami daného přepravce. Proto se ujistěte, že vámi vybraný dopravce tuto službu nabízí.
Každý dopravce by měl mít pojištění, které kryje případné poškození nebo ztrátu zásilky. Konkrétní podmínky je nutné ověřit přímo u Vámi vybraného dopravce.
Cenu za přepravu si určuje přímo dopravce a není navýšena o žádné další poplatky.
Ano, velká část registrovaných dopravců nabízí jak vnitrostátní, tak i mezinárodní dopravu.
Reklamace přepravních služeb je nutné řešit s konkrétním dopravcem, který vám vezl zásilku.
Každá ikona má svůj význam, který je vysvětlen v levém dolním rohu mapy
Při používání mobilní aplikace budete viditelný na mapě a může vás kontaktovat zákazník s poptávkou.
Na mapě se zobrazí pouze zařízení, ve kterých je nainstalovaná mobilní aplikace a je zde povoleno sdílení GPS lokace.